IoT Serviceftaler

Lad Cibicom tage sig af drift og service på IoT-infrastrukturen, så I kan holde fokus på at skabe den størst mulige forretningsværdi i jeres IoT-løsning


Cibicoms IoT Serviceaftaler er opdelt i niveauer, der gør det enkelt og overskueligt at vælge præcist den grad af service, I har behov for og som passer bedst til jer.

 

 

 

 

1. LoRaWAN netværksserver (LNS)

Med denne aftale får I adgang til at benytte Cibicoms nordiske LoRaWAN server, hvor I selv kan administrere jeres brugere, IoT-sensorer og gateways. I kan hente opsamlede data fra jeres sensorer og analysere dem i jeres foretrukne system. Cibicom varetager driften af serveren.

  • Administration af accounts, brugere og sensorer
  • Data I/O via åbne API'er
  • Overvågning (NOC) og SLA på LNS

 

2. Landsdækkende LoRaWAN netværk

Med denne aftale får I ud over adgang til Cibicoms LNS også mulighed for at anvende Cibicoms landsdækkende IoT-net, som I kan supplere med dækning fra jeres egne lokale gateways.
Som et tilvalg kan Cibicom varetage driftsovervågningen af jeres egne gateways.

  • Udendørs IoT-dækning fra Cibicoms master i hele Danmark
  • Supplerende dækning fra kundeejede gateways
  • Overvågning (NOC) og SLA på gateways i Cibicoms master
  • SLA på kundeejede gateways kan tilvælges

 

3. LoRaWAN Managed Services

Med en Managed Serviceaftale får I samme muligheder som ovenfor, men I får samtidig mulighed for at købe eller leje gateways gennem Cibicom. Vi kan med denne aftale også tilbyde at designe, bygge og drifte en IoT infrastruktur helt efter jeres ønske og med et serviceniveau (SLA), som er tilpasset jeres behov.

  • Design, build, operate partnerskabsmodel
  • Køb eller lej gateway hardware
  • Udvidet garanti på gateways hardware (5 år)
  • Sikkert backbonenet med Cibicom SIM-kort med APN
  • Overvågning (NOC) og SLA på Cibicom gateways og LNS
  • SLA på kundeejede gateways kan tilvælges

 

Ring til os på 70 11 80 11 eller send en e-mail på salg@cibicom.dk og få mere at vide om vores Managed Services til IoT